ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت / کاشت دندان / ایمپلنت دندانی / قیمت ایمپلنت / ایمپلنت تهران /کلینیک ایمپلنت / برند ایمپلنت / ارتودنسی / ارتودنسی ثابت / ارتودنسی متحرک / ارتودنسی نامرئی / ارتودنسی دیمون / متخصص ارتودنسی / ارتودنسی لینگوال / ردیف کردن دندان / مرتب کردن دندان / بهترین متخصص ارتودنسی

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت دندانی‌ که ۱۰۰سال عمر می‌کند!

ایمپلنت قطعه‌ای تیتانیومی است که دارای خاصیت بیولوژیک است، یعنی با بافت بدن سازگار است و در مقابل اکسیژن، اسید و خوردگی، مقاومت دارد. تیتانیوم باعث آلرژی در  بدن نمی‌شود و اجسام خارجی نمی‌توانند به وسیله آن بر بدن تاثیر بگذارند. زیرا تیتانیوم قابلیت سازگاری با بدن دارد.

 

استفاده از لیزر برای ساخت ایمپلنت بیش از 20 سال است که آغاز شده است تا ایده آل ترین سطح ایمپلنت را به دنیا معرفی کند.در واقع کانالهای میکرونی کوچکی با لیزر در سطح ایمپلنت ساخته شده اند که خصوصیات منحصر به فردی را به وجود می آورند.

  • نقش میکروکانال های لیزی در سطح ایمپلنت 

این خصوصیت ، یک سد محکم و نفوذ ناپذیر در اطراف ایمپلنت در مقابله با میکروب ها ایجاد میکند و سلامتی استخوان کرستال اطراف ایمپلنت را حفظ میکند.

نتیجه: این خصوصیت از تحلیل استخوان در اطراف ایمپلنت در طولانی مدت جلوگیری می‌کند.
دستاورد برای بیمار :ماندگاری دراز مدت (تا آخرعمر فرد)حتی تا 100 سال !!!) در مقایسه با ایمپلنت های معمولی )

  • نقش سطوح لیزری ایمپلنت در ثبات و اتصالات ایمپلنت :

این سطوح لیزری به خاطر سطح یکنواخت و پراکندگی یکدست در اطراف ایمپلنت و داشتن میکروکانالهای بسیار ریز باعث میشوند که سلولهای استخوانساز مانند فیبروبلاست ها و استئوبلاست ها اتصالات بسیار محکمی دور تا دور ایمپلنت بوجود می اورند .(برخلاف ایمپلنت ها ی دندانی معمولی که استخوان سازی به طور انتخابی و تصادفی در اطراف ایمپلنت صورت میگیرد.)
نتیجه :جوش خوردن سریعتر ایمپلنت با استخوان (استئوایتگریشن سریعترودر نتیجه تحویل زودتر پروتز ثابت (روکش به بیمار) (کسانی که مسافر خارج از کشور هستند و یا برای تحویل روکش عجله دارند و یا مدیران محترم به علت داشتن جلسات مهم ، این نوع ایمپلنت حتما توصیه میگردد.)

  • مقایسه ایمپلنت های معمولی با ایمپلنت با تکنولوژی لیزر:

ایمپلنت های دیگر دنیا دارای سطح اسید اچ و یا سندبلاست وغیره میباشند که سبب شده تا به صورت اتفاقی سلولهای فیبروبلاست ها و استئوبلاست ها ار به خود جذب کنند و سطح تماس استخوان و ایمپلنت بستگی به سطحی از ایمپلنت دارد که سلولها فرود می آیند ، بنابر این در ایمپلنت های معمولی اتصال استخوان (بافت سخت)و لثه (بافت نرم) باعث ایجاد سد محکم و چسبندگی عالی لثه در اطراف ایمپلنت معمولی نمیشود.

اما در ایمپلنت با تکنولوژی لیزر چسبندگی عالی لثه و استخوان رخ میدهد.

نتیجه برای بیمار: تحلیل استخوان در یک بررسی 3 ساله ، در اطراف ایمپلنت های معمولی بیش از 70% بود که معادل 1.35 میلیمتر بود اما در اطراف ایمپلنت لیزری تحلیل استخوان 46/0میلیمتر بود. بنابراین: ایمپلنت لیزری تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت کمتری دارد.

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی