ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت / کاشت دندان / ایمپلنت دندانی / قیمت ایمپلنت / ایمپلنت تهران /کلینیک ایمپلنت / برند ایمپلنت / ارتودنسی / ارتودنسی ثابت / ارتودنسی متحرک / ارتودنسی نامرئی / ارتودنسی دیمون / متخصص ارتودنسی / ارتودنسی لینگوال / ردیف کردن دندان / مرتب کردن دندان / بهترین متخصص ارتودنسی

  • ۰
  • ۰

سوالاتی درباره ایمپلنت های دندانی

چرا ایمپلنت دندان معمولا اولین انتخاب توسط بیماران برای جایگزینی دندان هایی است که از دست داده اند؟ چرا بیماران دیگر از روش های قدیمی برای جایگزینی دندان های  آسیب دیده  یا افتاده  استفاده نمی کنند؟ 

دندان ایمپلنت، بهترین گزینه برای انتخاب، برای جایگزینی دندان های از دست رفته می باشد.دندان ایمپلنت هم ظاهری شبیه دندان های طبیعی دارند و هم استحکام و مقاومتی شبیه آنها. به همین دلیل امروزه بیماران ترجیح می دهند ، در صورت از دست دادن دندان های خود، از این روش استفاده کنند.کارکرد این دندان ها نیز شبیه دندان های طبیعی بوده و افراد هنگام خوردن و آشامیدن با مشکلی مواجه نمی شوند. بقیه درمان ها، بیشتر مواقع، مشکلاتی را برای بیماران به وجود می آورد.
دندانی که کاشت می شود، با اعمال مراقبت های لازم، طول عمرطولانی می تواند داشته باشد. روش های درمان قدیمی این ویژگی را نداشتند. این موضوع یکی از اصلی ترین مزیت ها ی ایمپلنت محسوب می شود.
از زندگی خود بدون هر گونه استرسی لذت ببرید. نیازی نیست هنگام خندیدن و یا صحبت کردن خجالت بکشید. با خیالی آسوده و اعتماد به نفسی بالا در مکان های عمومی، مهمانی ها و سر کار خود حاضر شوید. با ایمپلنت دیگرنیازی نیست، هنگام خوردن و آشامیدن، صحبت کردن، خندیدن نگران باشید که دندان های مصنوعی شما از جا در آمده یا خارج شود. نه خودتان و نه اطرافیانتان متوجه حضور دندان های ایمپلنت در دهانتان نخواهید بود زیر هیچ تفاوتی با دندان های طبیعیتان ندارند. ایمپلنت  ازشکل طبیعی دهان و دندان هایتان محافظت می کند.
حفاظت از استخوان سالم. از دست دادن یک یا چند دندان موجب می شود فضاهای خالی در دهان ایجاد شود که همین موضوع می تواند با مرور زمان موجب تحلیل یا از دست دادن استخوان فک ها شود. ایمپلنت دندان تنها گزینه ای است که می تواند جلوی تحلیل و از دست رفتن استخوان را بگیرد.

دیگر نیازی برای در آوردن دندان های مصنوعی نیست. جای دندان ها در داخل دهان است نه در داخل لیوان یا جای دیگر. ایمپلنت این فرصت را فراهم کرده است تا بیماران با آرامش به زندگی ادامه دهند. در ایمپلنت نیازی به درآوردن دندان ها نیست. مسواک زدن و استفاده از نخ دندان برای دندان های ایمپلنت شبیه دندان های طبیعی می باشد.
با انجام ایمپلنت هیچ مشکلی در صحبت کردن و خندیدن نخواهید داشت. استفاده از دندان های مصنوعی، تلفظ و ادای برخی از کلمات و واژگان را برای بیمار مشکل می کند. در حالی که ایمپلنت این مشکل را به طورکامل حل کرده است.
ایمپلنت این فرصت را فراهم کرده است تا هر غذا یا طعمی را که دوست دارید بدون ترس و استرس نوش جان کنید. با دندان ایمپلنت می توانید مثل همیشه میوه ها ی مورد علاقه ی خود را گاز بزنید، در حالی که این امکان با خیال آسوده در دندان های مصنوعی وجود نداشت.
دندان های ایمپلنت پوسیده نمی شوند. البته این بدین معنا نمی باشد که نیازی به مراقبت از آنها نیست. حتما باید آنها را مسواک زده و از نخ دندان برای تمیز کردن آنها استفاده کنید. مراجعه به دندان پزشک برای چک آپ دندان ها و لثه ها ضروری می باشد.مراقبت از آنها باید همانند مراقبت از دندان های طبیعی باشد.

تقریبا همه کسانی که سلامتی عمومی خوبی داشته باشند می توانند پروسه ایمپلنت دندان را انجام دهند. خیلی از افراد دندان های خود را به دلایل مختلفی چون عفونت، پوسیدگی، بیماری های لثه یا شکستگی از دست می دهند. کسی دوست ندارد جای دندان افتاده خالی بماند زیرا هم در خوردن و نوشیدن مشکل پیدا می کنند و هم از لحاظ زیبایی و ظاهر . به همین دلیل دنبال بهترین گزینه برای جایگزینی می گردند و چه گزینه ای بهتر از ایمپلنت دندان. زمانی که می خواهید ایمپلنت انجام دهید، در صورت داشتن هر گونه بیماری، استفاده از هر گونه دارو یا قرص و مصرف سیگار ، حتما با دندان پزشک خود در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی