ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت / کاشت دندان / ایمپلنت دندانی / قیمت ایمپلنت / ایمپلنت تهران /کلینیک ایمپلنت / برند ایمپلنت / ارتودنسی / ارتودنسی ثابت / ارتودنسی متحرک / ارتودنسی نامرئی / ارتودنسی دیمون / متخصص ارتودنسی / ارتودنسی لینگوال / ردیف کردن دندان / مرتب کردن دندان / بهترین متخصص ارتودنسی

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت دندان چیست و چگونه انجام می شود ؟

ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با سلول های بدن است. از ایمپلنت های دندانی به عنوان جایگزینی مناسب و دائمی به جای یک یا چند دندان از دست رفته استفاده می شود. پس از قراردادن ایمپلنت توسط دندانپزشک در داخل استخوان فک، با استخوان سازی سلول های استخوان ساز در سطح ایمپلنت، استخوان فک به ایمپلنت جوش می خورد. فرآیند جوش خوردن معمولا ۳ تا ۴ ماه طول کشیده، سپس قسمت تاج و روکش دندان ساخته شده و بر روی پایه قرار می گیرد.

از دست دادن یک یا چند دندان تاثیر به سزایی در چهره و مهم تر از آن در روحیه و اعتماد به نفس افراد دارد. با استفاده از ایمپلنت های دندانی میتوان علاوه بر بازیابی توانایی جویدن طبیعی، چهره طبیعی و زیبایی لبخند را نیز به فرد بازمی گرداند. و نیاز به فعالیت هایی از جمله بلیچینگ را کم می کند. کاشت ایمپلنت در خانم ها از سن ۱۵ سالگی و در آقایان از سن ۱۸ سالگی امکان پذیر است.

چگونه عمل ایمپلنت انجام می شود ؟

امروزه سیستم های بسیار متنوعی از ایمپلنت های دندانی به بازار عرضه شده اند و روش های گوناگونی وجود دارد . یک روش که به نام روش چند مرحله ای موسوم است مستلزم دو مرحله جراحی است . در مرحله اول قسمتی به نام پایه به کمک جراحی در فک قرار می گیرد و جراح مدت ۵ تا ۶ ماه صبر می کند تا پایه قرارگرفته در فک ، کاملاً با استخوان فک جوش بخورد . پس از این مدت ، مرحله دوم جراحی انجام می شود که در این مرحله ، قسمت دوم ایمپلنت بر روی آن قرار می گیرد و پس از مدتی ، با انجام قالبگیری نهایی ، روکش نهایی آنها ساخته می شود . در ایمپلنت های یک مرحله ای ، یک مرحله از جراحی ها حذف می شود و مرحله اول و دوم ایمپلنت در یک نوبت جراحی در فک قرار می گیرد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی