ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت / کاشت دندان / ایمپلنت دندانی / قیمت ایمپلنت / ایمپلنت تهران /کلینیک ایمپلنت / برند ایمپلنت / ارتودنسی / ارتودنسی ثابت / ارتودنسی متحرک / ارتودنسی نامرئی / ارتودنسی دیمون / متخصص ارتودنسی / ارتودنسی لینگوال / ردیف کردن دندان / مرتب کردن دندان / بهترین متخصص ارتودنسی

  • ۰
  • ۰

مواد تشکیل دهنده ایمپلنت دندان

از آنجایی که ایمپلنت دندان در استخوان کاشته می شود بنابراین مواد تشکیل دهنده ایمپلنت دندان باید از موادی باشد که با بدن سازگار باشد.. این مواد بیوماده نامیده می شود و چون ایمپلنت دندان در استخوان فکک  قرار می گشرد حتما باید از این مواد ساخته شود.

بیوماده، موادی است که از مواد طبیعی و یا مصنوعی تهیه می شود و با توجه به این که در بدن در معرض مایعات بدن و همچنین در تماس با بافت های بدن است ضرری برای بدن ندارد.

یکی از مسائلی که باید به آن اشاره نمود این است که چون پایه ایمپلنت به استخوان فک می چسبد بنابراین باید ایمپلنت از مواد غیر سمیی  ساخته شود تا با مکانیسم بدن سازگار باشد.

معمولا ایمپلنت از فلز تیتانیوم ساخته می شود زیرا در دهان در معرض مایعات و انواع غذاها قرار می گیرد بنابراین باید در مقابل زنگ زدن وو خوردگی و همچنین فشارها مقاوم باشد.

در علم دندانپزشکی ایمپلنت هایی که مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از موارد فلزی ساخته می شود اما برای ساخت ایمپلنت آزمایشی ازز  پلاستیک و یا سرامیک استفاده می شود.

به طور کلی افرادی که از ایمپلنت دندان استفاده می کنند باید بسیار مراقب باشند تا ایمپلنت دچار مشکل نشود. به این ترتیب می توانندد سالیان سال ایمپلنت را در دهان خود داشته باشند.

مرکز ایمپلنت جی دی با سابقه ی طولانی در زمینه ایمپلنت دندان می تواند بهترین برند ایمپلنت دندانی را به بیماران ارائه دهد تا با مشکلل  مواجه نشوند.

مواد تشکیل دهنده ایمپلنت دندان

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی