ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت / کاشت دندان / ایمپلنت دندانی / قیمت ایمپلنت / ایمپلنت تهران /کلینیک ایمپلنت / برند ایمپلنت / ارتودنسی / ارتودنسی ثابت / ارتودنسی متحرک / ارتودنسی نامرئی / ارتودنسی دیمون / متخصص ارتودنسی / ارتودنسی لینگوال / ردیف کردن دندان / مرتب کردن دندان / بهترین متخصص ارتودنسی

  • ۰
  • ۰

دوام ایمپلنت دندان چقدر است؟

برای دوام ایمپلنت دندان باید بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت نمود. یکی از مزیت های ایمپلنت این است که ایمپلنت دندان به دلیلل این که از جنس تیتانیوم درست می شود در زیر روکش نمی پوسد. بهه همین دلیل است بیماران نباید از این نظر نگران باشند.

یکی از مهمترین کارها برای نگهداری از ایمپلنت دندان تمیز و سالم نگه داشتن نسوج اطراف ایمپلنت است. به این ترتیب ایمپلنت در جای خودد  محکم قرار می گیرد و آسیبی به آن نمی رسد.

برای مراقبت کامل از دندان ها و ایمپلنت دندانی لازم است که فرد چند نکته را رعایت کند آن چند نکته می تواند مسواک زدن به طور مرتب و روزانهه 3 مرتبه باشد. همچنین حتما باید از نخ دندان برای تمیز کردن بین دندان ها استفاده شود.

افرادی که ایمپلنت دندان انجام داده اند روزانه باید از دهانشویه نیز  استفاده نمایند.

یک نکته قابل توجه این است که چه کسانی که ایمپلنت دندان انجام داده اند و چه افرادی که کاشت دندان انجام نداده اند باید به طور مرتبب هر 6 ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه نمایند و دندان های خود را چکابب نمایند.

دوام ایمپلنت دندان

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی